ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ

Καινοτόμος επιχειρηματικότητα και βιώσιμη ανάπτυξη πρωταγωνίστησαν στο 4ο Heineken Growth Makers Nights

SDGs. Πλαστικά, προκλήσεις και ευκαιρίες που δημιουργούνται για startups και μεγάλους οργανισμούς στα πλαίσια της επίτευξης ενός καλύτερου κόσμου, μερικά από τα θέματα που απασχολήσαν τους ομιλητές και το κοινό.

Το Heineken Growth Makers Night επέστρεψε για τέταρτη φορά στη σκηνή του Orange Grove, σε μια κατάμεστη αίθουσα με κοινό που ενδιαφερόταν να ενημερωθεί και να συζητήσει θέματα βιώσιμης ανάπτυξης που έχουν σχέση με τη διατροφή και τον πρωτογενή τομέα. Εκπρόσωποι της βιομηχανίας και της αγοράς, επιχειρηματίες και ακαδημαϊκοί συζήτησαν και επέδειξαν ιδέες για την σημαντικότερη οικονομική, κοινωνική και περιβαλλοντική πρόκληση της εποχής μας.

Μέσα από την πρωτοβουλία Growth Makers, η Heineken φιλοδοξεί να ενδυναμώσει τους νέους επιχειρηματίες με γνώση, δεξιότητες και καθοδήγηση, να καλλιεργήσει συνέργειες με θεσμικούς και παραγωγικούς φορείς που θα επιφέρουν προστιθεμένη αξία στο οικοσύστημα και να συμβάλει στη δημιουργία μίας νέας κουλτούρας επιχειρηματικότητας.

Πιο συγκεκριμένα, οι βραδιές καινοτόμου επιχειρηματικότητας της Heineken, Growth Makers Nights, είναι μία σειρά εκδηλώσεων, όπου παρουσιάζονται ενδιαφέροντα επιχειρηματικά παραδείγματα, καλές πρακτικές, ευκαιρίες και προοπτικές που ενισχύουν τη νεοφυή επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα, εστιάζοντας στις νέες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον πρωτογενή τομέα και τον τουρισμό. Η οργάνωση για τέταρτη χρονιά ασχολήθηκε με τη βιωσιμότητα και τις ευκαιρίες που δημιουργεί η βιώσιμη ανάπτυξη, αλλά και τις συνέργειες μεταξύ μεγάλων εταιρειών και νεοφυών επιχειρήσεων(start-ups).

Την εκδήλωση άνοιξε με την ομιλία του, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, κ. Αλέξανδρος Δανιηλίδης τονίζοντας ότι εταιρίες με το βεληνεκές της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας έχουν χρέος να στηρίζουν νεοφυείς επιχειρήσεις καθώς έτσι δημιουργούνται ευκαιρίες ανάπτυξης στην κοινωνία. Πιο συγκεκριμένα δήλωσε: «Οι μεγάλες εταιρίες διαθέτουν όχι μονάχα τους πόρους, αλλά τις διασυνδέσεις με την αγορά, την τεχνογνωσία και το agility που χρειάζεται, ενώ οι νεοφυείς επιχειρήσεις πυροδοτούν την ανάπτυξή τους με καινοτομία και δημιουργικότητα. Υπάρχουν πολλοί τομείς στους οποίους μπορούμε να συμμαχήσουμε για να διευρύνουμε την αλυσίδα παραγωγής αξίας για όλη την κοινωνία».

Την ομιλία του κ. Δανιηλίδη ακολούθησε ένα πάνελ τριών συμμετεχόντων. Ανάμεσά τους ήταν η κ. Φ. Κουντούρη, Καθηγήτρια του Οικονομικού Πανεπιστήμιο Αθηνών και Συμπρόεδρος του Ελληνικού Δικτύου Λύσεων για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη (UN SDSN GREECE), ο κ. Δ. Σύρμος, Προέδρος του Συνδέσμου Βιομηχάνων Πλαστικών Ελλάδος, και ο κ. Κ. Κωνσταντίνου, Γενικός Διευθυντής του Συμβουλίου ΣΕΒ για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη.

Πρώτη πήρε το λόγο η κ. Κουντούρη η οποία μίλησε για τη βαρύτητα του Διεθνούς Δικτύου για την Βιώσιμη Ανάπτυξη των Ηνωμένων Εθνών (UN SDSN) και το Climate KIC (Knowledge and Information Community), δύο φορείς που μπορούν να συμβάλλουν σημαντικά στη βιώσιμη ανάπτυξη.

Το λόγο στη συνέχεια πήρε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Βιομηχάνων Πλαστικών Ελλάδος ο οποίος ανέφερε χαρακτηριστικά ότι το πλαστικό σαν πρώτη ύλη δεν είναι ρυπογόνο αλλά μετατρέπεται όταν δεν καταναλώνεται σωστά. Παρόλα αυτά όπως είπε και ο ίδιος, η κακή κατανάλωση, μπορεί να βελτιωθεί με σωστή ενημέρωση και να μειωθεί σταδιακά με σωστή εκπαίδευση των μελλοντικών γενεών, πχ ξεκινώντας από τα σχολεία με τη τοποθέτηση κάδων για πλαστικό.

Τελευταίος πήρε το λόγο ο κ. Κωνσταντίνου αναφέροντας ότι οι επιχειρήσεις που έχουν ενσωματώσει στις επιχειρηματικές τους στρατηγικές με πεποίθηση και σιγουριά, τη βιωσιμότητα θα είναι αυτές που θα δώσουν το έναυσμα και το παράδειγμα και σε άλλες επιχειρήσεις αλλά και στο ευρύτερο κοινωνικό σύνολο της χώρας.

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με την παρουσίαση τεσσάρων startups οι οποίες δραστηριοποιούνται στη βιώσιμη ανάπτυξη μέσω εφαρμογών και προϊόντων.

1. Sustainable food movement in Greece: Πρωτοπόρος στον κλάδο της, έχει ως αποστολή τη μείωση της σπατάλης τροφίμων (food waste) και πιο συγκεκριμένα από ξενοδοχεία και εστιατόρια και την προώθηση της βιωσιμότητας στο τομέα της Γαστρονομίας.

2. The bee camp: Μια από τις σημαντικότερες δράσεις του Bee Camp είναι τα Bee Spots, η δημιουργία ενός δικτύου ασφαλών καταφυγίων για τις μέλισσες της πόλης και τους επικονιαστές, παρέχοντας τροφή (λουλούδια) και βιότοπο (χειροποίητα ξενοδοχεία εντόμων).

3. Η biomas η οποία μέσω μιας εφαρμογής συμβάλλει στην ανάπτυξη του εγχώριου και διεθνούς εμπορίου βιοενέργειας και ενισχύει τον σχεδιασμό της αλυσίδας εφοδιασμού βιομάζας.

4. Η Recycglobe που αναπτύσσει και προμηθεύει software και hardware συστήματα διαχείρισης απορριμμάτων και ανακύκλωσης σε ιδιωτικές ή δημοτικές επιχειρήσεις.

Το 4ο Heineken Growth Makers συντόνισε ο δημοσιογράφος Νεκτάριος Νώτης, εκδότης του FnB Daily.

Έγγραφα

Facebook
Twitter
LinkedIn
Logo Center

EΙΣΤΕ ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ ΠΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕΤΕ ΑΛΚΟΟΛ (AΝΩ ΤΩΝ 18);

ΕΙΣΑΓΕΤΕ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΓΕΝΝΗΣΗΣ ΣΑΣ:

ΛΥΠΟΥΜΑΣΤΕ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 18
ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ
Μετάβαση στο περιεχόμενο