ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ

ΔΙΟΙΚΗΣΗ

Δανιηλίδης

Αλέξανδρος Δανιηλίδης

Διευθύνων Σύμβουλος

Ο κύριος Αλέξανδρος Δανιηλίδης ανέλαβε καθήκοντα Διευθύνοντος Συμβούλου της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας τον Ιανουάριο του 2018. Επέστρεψε στην εταιρία μετά από μια ιδιαίτερα επιτυχημένη εξαετή θητεία ως Διευθύνων Σύμβουλος της ΗΕΙΝΕΚΕΝ Σερβίας, την οποία οδήγησε στην κορυφή της αγοράς από την τρίτη θέση που κατείχε μέχρι τότε. Η εταιρία, μάλιστα, τη συγκεκριμένη περίοδο, ανακηρύχθηκε η ταχύτερα αναπτυσσόμενη FMCG σε εθνικό επίπεδο.

Ο Αλέξανδρος Δανιηλίδης ανέλαβε την ηγεσία της εταιρίας στη Σερβία το 2012 μετά από μια μακρόχρονη πορεία στο δυναμικό της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, που ξεκίνησε το 1992 και τον οδήγησε σταδιακά σε διάφορες θέσης ευθύνης στη Διεύθυνση Πωλήσεων, με τελευταία αυτή του Εμπορικού Διευθυντή, το 2010.

Στέφας

Αυγουστής
Στέφας

Διευθυντής
Πωλήσεων
Σπυριδώνης

Θανάσης Σπυριδώνης

Διευθυντής
Marketing
Δρακοπούλου

Ελένη Δρακοπούλου

Διευθύντρια
Ανθρώπινου Δυναμικού
Athinaiki 1

ΝΙΚΟΣ ΠΑΡΑΣΧΟΠΟΥΛΟΣ

Διευθυντής
Εφοδιαστικής Αλυσίδας
κυτταρη

ΕΥΗ
ΚΥΤΤΑΡΗ

Legal
Director
Shankar 1

Shankar Ramalingam

Οικονομικός
Διευθυντής
Γεωργακέλλος

Γιάννης Γεωργακέλλος

Διευθυντής Επικοινωνίας και Εταιρικών Σχέσεων
kontogianni_266x398

Αμαλια Κοντογιαννη

Digital & Technology Director
kontogianni_266x398

Αμαλια Κοντογιαννη

Digital & Technology Director

Η Αμαλία Κοντογιάννη ανέλαβε τη θέση της Διευθύντριας Digital & Technology από τον Μάιο του 2024. Η Αμαλία εντάχθηκε στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία τον Απρίλιο του 2019 ως Media & Digital Manager στη Διεύθυνση του Marketing για το σύνολο των μαρκών της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας.
Ξεκίνησε την καριέρα της στα media το 2007 στον παγκόσμιο όμιλο IPG έχοντας για την ευθύνη της διαφημιζόμενους όπως η Unilever, Samsung, Toyota τόσο για την Online όσο και την offline media παρουσία τους. Το 2013 αποφάσισε να εξερευνήσει περαιτέρω τις δυνατότητες του Digital Marketing αναλαμβάνοντας το ρόλο της Project Development Director στην Rubicon.gr, ενώ το 2015 επέστρεψε πίσω στα media και στον όμιλο Group M για να διαχειριστεί ως Media Manager μάρκες αναψυκτικών της Coca-Cola. Τον Φεβρουάριο του 2016 μετακινήθηκε στην Coca-Cola Hellas ως Media Specialist συμβάλλοντας περαιτέρω στην ολιστική digital media στρατηγική.
Στον νέο ρόλο η Αμαλία θα συνδιαμορφώσει και θα οδηγήσει τη φιλοδοξία της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας να γίνει η καλύτερα συνδεδεμένη ζυθοποιία (Best-Connected Brewer) στο ταξίδι μας για να διαμορφώσουμε το μέλλον της μπίρας και πέρα από αυτήν και να κερδίσουμε τις καρδιές των καταναλωτών & καταναλωτριών μας.

Logo Center

EΙΣΤΕ ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ ΠΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕΤΕ ΑΛΚΟΟΛ (AΝΩ ΤΩΝ 18);

ΕΙΣΑΓΕΤΕ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΓΕΝΝΗΣΗΣ ΣΑΣ:

ΛΥΠΟΥΜΑΣΤΕ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 18
ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ
κυτταρη

ΕΥΗ ΚΥΤΤΑΡΗ

Legal Director

Η κυρία Εύη Κύτταρη είναι η Legal Director της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας από το Φεβρουάριο του 2024, αποτελώντας το νεότερο μέλος της Διοικητικής Ομάδας.
Διαθέτει πλούσια και ουσιαστική εμπειρία, τόσο στη μάχιμη δικηγορία σε δικηγορικά γραφεία, όσο και ως νομικός σύμβουλος σε επιχειρήσεις, αναλαμβάνοντας μία σειρά από σημαντικούς ρόλους στη διάρκεια της σταδιοδρομίας της. Μετά το πέρας της πρακτικής της άσκησης, ξεκίνησε την καριέρα της ως συνεργάτης σε δικηγορικά γραφεία πριν ενταχθεί στο Υπουργείο Οικονομικών, όπου απασχολήθηκε ως δικηγόρος παρέχοντας νομικές υπηρεσίες σε θέματα σημαντικών ιδιωτικοποιήσεων. Από το 2010 μέχρι και το 2016, επέστρεψε στην ενεργό δικηγορία ως partner σε δύο δικηγορικές εταιρείες. Το 2016 εντάχθηκε στο δυναμικό της “Fraport”, όπου και για τέσσερα χρόνια δούλεψε στενά με τη Διοίκηση για να προχωρήσουν στο πλάνο που είχε θέσει τότε η νεοσύστατη εταιρεία και αφορούσε στη διαχείριση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας μας. Από το 2020 έως το 2023 εργάστηκε στη “Vodafone”, όπου ηγήθηκε του Νομικού Τμήματος της εταιρείας.

Shankar 1

Διοίκηση

Οικονομικός Διευθυντής

Ο Shankar εντάχθηκε στη HEINEKEN τον Σεπτέμβριο του 2010 ως Οικονομικός Διευθυντής στην HEINEKEN στην Σρι Λάνκα. Το 2016, ο Shankar προήχθη στη θέση του Οικονομικού Διευθυντή στην HEINEKEN της Μιανμάρ, όπου είχε καθοριστικό ρόλο στην θεαματική ανάπτυξη της εκεί εταιρείας, συμβάλλοντας στην αύξηση των κερδών της.
Μετά από 3,5 χρόνια στη Μιανμάρ, ο Shankar ανέλαβε το ρόλο του Business Controller για την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού (APAC), ρόλο που είχε από τον Αύγουστο του 2019. Είχε ουσιαστική συμβολή στη διαδικασία Στρατηγικού και Ετήσιου προγραμματισμού της APAC και λειτουργώντας ως business partner στον Περιφερειακό Διευθύνοντα Σύμβουλο καλύπτε περισσότερες από 10 εταιρίες (OpCo’s).
Στο νέο του ρόλο ως Οικονομικός Διευθυντής της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, ο Shankar θα συνδιαμορφώσει και θα οδηγήσει, μαζί με την τοπική Διοικητική Ομάδα, την εφαρμογή της στρατηγικής Evergreen εστιάζοντας στη συνεχή δημιουργία αξίας εστιάζοντας στους πυλώνες τόσο της Ανάπτυξης όσο και του Κόστους & Αξίας.

Σπυριδώνης

Θανάσης Σπυριδώνης

Διευθυντής Marketing

Ο κύριος Σπυριδώνης Θανάσης, είναι Διευθυντής Marketing στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία από το 2020.
Ξεκίνησε την καριέρα του στο Marketing το 2009 στη Unilever Hellas. Το 2013, μετακόμισε στα κεντρικά γραφεία της Unilever στο Ρότερνταμ, όπου ανέλαβε το ρόλο του Regional Brand Manager UK & Ireland για την κατηγορία Spreads. Το 2015, ανέλαβε το ρόλο του Regional Brand Manager για τις σκανδιναβικές χώρες. Τον Αύγουστο του 2015 μετακόμισε στα κεντρικά γραφεία της Philips στο Άμστερνταμ ως Senior Consumer Marketing Manager για συσκευές παρασκευής τροφίμων, ενώ τον Νοέμβριο του 2016 ανέλαβε το ρόλο του Consumer Marketing Director για την ίδια κατηγορία. Ταυτόχρονα ηγήθηκε της ανάπτυξης σημαντικών στρατηγικών συνεργασιών για την Philips Kitchen Appliances. Τον Φεβρουάριο του 2020, ο κύριος Σπυριδώνης ανέλαβε το ρόλο του Consumer Marketing Director της OneBlade στο πλαίσιο της Philips Male Grooming, υπεύθυνος για την παγκόσμια στρατηγική, την καινοτομία και την προσέγγιση go to market.

Γεωργακέλλος

Γιάννης Γεωργακέλλος

Διευθυντής Επικοινωνίας

Ο κύριος Γιάννης Γεωργακέλλος ανέλαβε τη θέση του Διευθυντή Επικοινωνίας τον Ιούλιο του 2019.
Ξεκίνησε την καριέρα του στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία το 1998 αναλαμβάνοντας θέσεις σε διάφορα τμήματα της εταιρίας όπως Marketing, Πωλήσεις, Logistics και Παραγωγή. Η διεύθυνση που τον κέρδισε ήταν η Εμπορική όπου μεταξύ άλλων έχει αναλάβει τις θέσεις του Trade Marketing Manager, Customer Care & Sales Services Manager και του Marketing Manager Innovation, Media & Sponsorships οδηγώντας την ατζέντα της καινοτομίας και των νέων λανσαρισμάτων. Από τον Οκτώβριο του 2018 κατείχε τη θέση του Marketing Manager για τις Ελληνικές Μάρκες και το Innovation δουλεύοντας μαζί με την ομάδα του τη νέα διαφημιστική καμπάνια της «ΑΛΦΑ», της «ΜΑΜΟΣ» καθώς και το λανσάρισμα της «ΝΥΜΦΗΣ».

Δρακοπούλου

Ελένη Δρακοπούλου

Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού

Η κα Ελένη Δρακοπούλου, είναι η Διευθύντρια Ανθρωπίνου δυναμικού της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, από τον Απρίλιο του 2018.
Εργάστηκε στην Warner Lambert, κυρίως στους τομείς Προσέλκυσης, Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης Προσωπικού. Το 2001 μετακινήθηκε στην ελληνική οργάνωση της Diageo, όπου είχε τις θέσεις Capability Development Manager και αργότερα Organizational Development & Rewards Manager. Το 2005 εντάχθηκε στα Κεντρικά Γραφεία της Coca-Cola Hellenic, ως HR Manager για τη διεθνή ομάδα της εταιρείας. Το 2008, μετακινήθηκε στην Κύπρο, έχοντας ένα νευραλγικό ρόλο στην ενσωμάτωση των συστημάτων και της κουλτούρας της CCH στην πρόσφατη εξαγορά της εταιρίας εμφιάλωσης. Το 2010, επέστρεψε στα Κεντρικά Γραφεία, αναλαμβάνοντας ένα Regional/International HR ρόλο. Την ίδια περίοδο, είχε την ευθύνη σε ό,τι αφορά στα θέματα HR για το νεοσύστατο Finance Shared Services Center στη Σόφια της Βουλγαρίας. Το 2014, μετακινήθηκε στην Green Cola, όπου βασική πρόκληση για την ίδια ήταν η ανάπτυξη μιας κουλτούρας που θα υποστήριζε την εταιρία να διαμορφώσει ένα δυναμικό και μοναδικό επιχειρηματικό μοντέλο λειτουργίας.

Σοφού

Αγγελική Σοφού

Νομική Σύμβουλος

Η κα. Αγγελική Σοφού ανέλαβε Νομική Σύμβουλος και Διευθύντρια Εταιρικής Συμμόρφωσης της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, από τον Μάιο του 2014.
Το 2002 περιελήφθη ως Ειδικός Επιστήμων με θέση ειδίκευσης στο Δίκαιο Ανταγωνισμού στο Τμήμα Νομικών Υπηρεσιών της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ).
Είναι Δικηγόρος παρ΄Αρείω Πάγω, ενεργό μέλος του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών, συμμετέχει στην Εταιρία Μελέτης Εμπορικού και Οικονομικού Δικαίου (ΕΜΕΟΔ), στο Ινστιτούτο Ευρωπαϊκού και Διεθνούς Ποινικού Δικαίου και στην Εταιρεία Δικαιοφιλοσοφικής και Δικαιοϊστορικής Ερεύνης.

Eric Adrianus Janssen

Eric Janssen

Οικονομικός Διευθυντής

Ο κύριος Eric Andrianus Janssen ανέλαβε Οικονομικός Διευθυντής της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας τον Σεπτέμβριο του 2018.
Προηγούμενη του θέση ήταν αυτή του Διευθυντή Στρατηγικού Σχεδιασμού στη μεγαλύτερη εταιρία του Ομίλου HEINEKEN παγκοσμίως, τη HEINEKEN του Μεξικό.
Ο Eric ξεκίνησε να εργάζεται στην HEINEKEN το 1998 και έχει διατελέσει στο παρελθόν μεταξύ άλλων Οικονομικός Διευθυντής της HEINEKEN στα Κανάρια Νησιά, Οικονομικός Διευθυντής Global Commerce στην έδρα της εταιρίας στην Ολλανδία και Οικονομικός Διευθυντής στη Zagorka στη Βουλγαρία.

Athinaiki 1

ΝΙΚΟΣ ΠΑΡΑΣΧΟΠΟΥΛΟΣ

Διευθυντής Εφοδιαστικής Αλυσίδας

Ο κύριος Νίκος Παρασχόπουλος είναι ο Διευθυντής Εφοδιαστικής Αλυσίδας στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία από το 2024. Ξεκίνησε την καριέρα του στην Ecolab και έπειτα στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία ως ζυθοποιός βάρδιας στο εργοστάσιο της Πάτρας το 2001, ενώ στη συνέχεια εργάστηκε σε όλα τα εργοστάσια της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας σε διάφορους ρόλους, όπως Συντονιστής TPM, Προϊστάμενος Συσκευαστηρίου, Προϊστάμενος Ποιότητας & Βυνοποιείου και Προϊστάμενος Ζυθοποιείου & Τεχνικών Υπηρεσιών (Utilities). Συνολικά, απέκτησε μια ολιστική εμπειρία σε όλους τους τομείς της παραγωγής. Το 2016 ανέλαβε τη Διεύθυνση του εργοστασίου ΙΟΛΗ και αμέσως μετά του εργοστασίου της Πάτρας. Το 2020 ανέλαβε τη θέση του Διευθυντή εργοστασίου στη θυγατρική της HEINEKEN στην Ιταλία, Comun Nuovo, ενώ το 2023 μετατέθηκε τα κεντρικά γραφεία της HEINEKEN Italia, όπου ανέλαβε το ρόλο του Customer Service & Logistics Manager, όπου μεταξύ άλλων συμμετείχε στην υλοποίηση της ενοποίησης των τμημάτων Logistics & Customer Service σε ένα ενιαίο τμήμα με στόχο της βελτίωση της εξυπηρέτησης των πελατών και της αύξησης της απόδοσης. Επίσης, συμμετείχε στο πρόγραμμα μετασχηματισμού της εταιρίας οπού έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην υλοποίηση του Transportation Management Hub.

Μετάβαση στο περιεχόμενο