‘Moderate Drinkers Wanted’ είναι η δήλωση της νέας παγκόσμιας καμπάνιας της
Heineken που ξεκίνησε στις 13 Ιανουαρίου, για την προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ.
Με τις γυναίκες για πρώτη φορά στο επίκεντρο, η νέα καμπάνια ενθαρρύνει τους άντρες να καταναλώνουν αλκοόλ με μέτρο. Στόχος της είναι να δώσει ώθηση στην παγκόσμια τάση που καταγράφηκε στους νέους για μείωση της κατανάλωσης αλκοόλ στις εξόδους τους.
Ενδιαφέροντα στοιχεία για την κατανάλωση αλκοόλ
Αναλυτικότερα, το μήνυμά της βασίζεται στα ευρήματα ερευνών που διενέργησε ο όμιλος HEINEKEN σε 5.000 καταναλωτές premium μπίρας σε πέντε χώρες, για τις καταναλωτικές συνήθειες αλκοόλ ατόμων ηλικίας 21-35. Αναλυτικότερα:
- Το 71% πιστεύουν ότι η ζωή τους είναι καλύτερη όταν ελέγχουν τη συμπεριφορά τους.
- Το 97% πιστεύουν ότι η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ δε συμβάλλει θετικά στη γνωριμία ερωτικού συντρόφου και στη δημιουργία σχέσης.
- Το 38% δηλώνουν ότι μετριάζουν την κατανάλωση αλκοόλ κάθε φορά που βγαίνουν έξω.
- Το 75% των millennials περιορίζουν την ποσότητα του αλκοόλ που καταναλώνουν στην πλειοψηφία των νυχτερινών τους εξόδων.
- Οι περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες, σέβονται την απόφαση των άλλων να μετριάσουν την κατανάλωση του αλκοόλ, χωρίς πειράγματα ή πίεση.
Σημαντικό στοιχείο αποτελεί επίσης το γεγονός ότι το 59% της γενιάς των millennials δηλώνει πως το βασικό κίνητρο για τον περιορισμό της κατανάλωσης αλκοόλ κατά τη διάρκεια μιας νυχτερινής εξόδου, είναι η αποφυγή της απώλειας του ελέγχου. Οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι καθοριστικό ρόλο σε αυτό έπαιξε η επιρροή των social media και η σημασία του ελέγχου της προσωπικής εικόνας. Η υπεύθυνη κατανάλωση κερδίζει έδαφος, ωστόσο οι νέοι φαίνεται να χρειάζονται μια επιπλέον ώθηση, ειδικά από κάποιον για τον οποίο νοιάζονται. Γι’ αυτό το λόγο, η εκστρατεία στρέφεται προς τις γυναίκες και στην επιρροή που ασκούν στον καταναλωτή-στόχο της μάρκας.
Η καμπάνια ”Moderate Drinkers Wanted” αποτελεί το τρίτο κατά σειρά μέρος της εκστρατείας της Heineken για την υπεύθυνη κατανάλωση, η οποία ξεκίνησε το 2011 με την καμπάνια
‘Sunrise’ και συνεχίστηκε το 2014, με την καμπάνια ‘Dance More, Drink Slow’, σε συνεργασία με τον παγκοσμίως γνωστό DJ Armin Van Buuren. Η νέα καμπάνια αποτελεί επιβεβαίωση της μακροχρόνιας δέσμευσης του ομίλου HEINEKEN να χρησιμοποιεί τη ναυαρχίδα των μαρκών του, ώστε να διαδώσει παγκοσμίως το μήνυμα της Υπεύθυνης Κατανάλωσης.