Τα εστιατόρια και τα μπαρ ήταν φέτος για πρώτη φορά κλειστά κατά την εορταστική περίοδο. Ωστόσο η ανάγκη για επιμόρφωση σε θέματα υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ παραμένει πάντοτε επίκαιρη. Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, η μεγαλύτερη εταιρεία παραγωγής μπίρας στην Ελλάδα, έχει καλλιεργήσει, εδώ και χρόνια, µία ισχυρή κουλτούρα υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ και ορθής οδηγικής συμπεριφοράς.
Το περασμένο Δεκέμβριο, η εταιρεία πραγματοποίησε διαδικτυακό σεμινάριο με θέμα την «Υπεύθυνη Διάθεση και Κατανάλωση Αλκοόλ», σε συνεργασία με την Ένωση Bartenders Ελλάδος και με την υποστήριξη της μη κυβερνητικής οργάνωσης «Νηφάλιοι-Στην Υγειά μας». Το σεμινάριο παρακολούθησαν περισσότεροι από 70 bartenders από όλη την Ελλάδα και ενημερώθηκαν από πιστοποιημένους εκπαιδευτές για θέματα που αφορούν στο αλκοόλ αλλά και για το ρόλο που επιτελούν οι επαγγελματίες του χώρου στην ορθή διάθεσή του.
Στόχος του σεμιναρίου ήταν να ενισχύσει την κοινή προσπάθεια ενσωμάτωσης της κοινωνικής ευθύνης στην κουλτούρα των Bartenders κατά την πώληση αλκοόλ.
Αφορμή για τη διοργάνωση της συγκεκριμένης εκδήλωσης αποτέλεσε η συζήτηση με θέμα την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ και την ορθή οδηγική συμπεριφορά, που διοργάνωσε η Αθηναϊκή Ζυθοποιία στις αρχές του 2020.
Η εταιρεία διοργανώνει κατά καιρούς ποικίλες δράσεις σε συνεργασία με φορείς και οργανισμούς παραμένοντας πιστή στη δέσμευσή της να ενημερώνει σωστά το καταναλωτικό κοινό για τη σημασία και την αξία της υπεύθυνης κατανάλωσης. Επιπλέον, η εταιρία επενδύει συνεχώς στην ανάπτυξη προϊόντων χωρίς αλκοόλ τα οποία κερδίζουν ολοένα και περισσότερο την προτίμηση των καταναλωτών της τα τελευταία χρόνια.