Η Amstel σέβεται την απόφαση του Συμβουλίου Ελέγχου
Επικοινωνίας, το οποίο ζήτησε τροποποιήσεις στην πρόσφατη διαφημιστική της ταινία, αλλά
δηλώνει ότι διαφωνεί τελείως με το σκεπτικό της επιτροπής, η οποία αγνοεί τα στοιχεία της
ελληνικότητας της παραγωγής και την ουσία της επικοινωνίας της Amstel. Τέλος, μόνο
έκπληξη προκαλεί το γεγονός ότι, σε μια εποχή που όλοι χρειαζόμαστε ένα χαμόγελο, ο
χώρος της επικοινωνίας «τιμωρεί» το χιούμορ και τον αυτοσαρκασμό σε μια διαφημιστική
ταινία.