ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ

Τροφή για Ανάπτυξη: Στηρίζουμε την ανάδειξη της ελληνικής γαστρονομίας

Στην
Αθηναϊκή Ζυθοποιία πιστεύουμε στην εξωστρέφεια και προσπαθούμε στο μέτρο που μπορούμε να στηρίζουμε δράσεις προς την κατεύθυνση αυτή. Έτσι, με τη σιγουριά ότι η ελληνική γαστρονομία μπορεί να προσφέρει πολύ σημαντικά οφέλη για τον ελληνικό τουρισμό, είμαστε υποστηρικτές μιας σημαντικής καμπάνιας του ΣΕΤΕ (Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων) για την προώθηση του Γαστροτουρισμού.

Ο
ΣΕΤΕ, με στόχο τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουρισμού, εκπόνησε μια ολοκληρωμένη μελέτη ενεργειών μάρκετινγκ, μέσα από τις οποίες είναι δυνατή, σε ένα χρονικό ορίζοντα τριετίας, η ανάδειξη και καθιέρωση της ελληνικής γαστρονομίας ως ενός από τους βασικούς λόγους επιλογής της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού.
Όπως μας εξηγεί η
Αγγελική Καραγκούνη, Project Manager και Υπεύθυνη για τα Social Media του ΣΕΤΕ, «στόχος του έργου Γαστροτουρισμός: Τροφή για ανάπτυξη είναι η διαμόρφωση ενός γαστρονομικού χαρτοφυλακίου και ένα εκτενές σχέδιο προβολής του, με βασικό άξονα μια διαδικτυακή πύλη όπου ο επισκέπτης -Έλληνας ή ξένος- θα μπορεί με ένα κλικ να βρει το ποιοτικό γαστρονομικό προϊόν σε κάθε περιοχή της χώρας.

Προκειμένου λοιπόν να υλοποιηθεί το έργο, ο ΣΕΤΕ ξεκίνησε καμπάνια ανεύρεσης χορηγικών πόρων. Μέχρι στιγμής έχουν συγκεντρωθεί τα χρήματα για την έναρξη της Α’ φάσης του έργου, που περιλαμβάνει τη διαμόρφωση του γαστρονομικού χαρτοφυλακίου της Ελλάδας. Σκοπός αυτής της φάσης είναι να καταγραφούν όλες εκείνες οι πτυχές της ελληνικής γαστρονομίας που προτείνεται να προβάλλει η Ελλάδα στην τουριστική αγορά και θα πρέπει κατ’ αρχήν να συμπεριληφθούν οι επιχειρήσεις και οι δραστηριότητες που ήδη προσφέρουν ελκυστικές γαστρονομικές εμπειρίες.

Το τελικό διαμορφωθέν χαρτοφυλάκιο θα περιλαμβάνει ένα μεγάλο πλήθος από διαφορετικά γαστρονομικά στοιχεία όπως: χαρακτηριστικά ελληνικά πιάτα, προϊόντα και ποτά, εστιατόρια και γενικά επιχειρήσεις που προσφέρουν παραδοσιακή ή τοπική κουζίνα, εστιατόρια υψηλής ή δημιουργικής κουζίνας, χώρους παραγωγής και σημεία πώλησης προϊόντων και ποτών, μουσεία και εκθεσιακούς χώρους με θέμα τη γαστρονομία, εκδηλώσεις, φεστιβάλ και διαδρομές γαστρονομικού ενδιαφέροντος κοκ.».

Στην
Αθηναϊκή Ζυθοποιία, ήμασταν από τους πρώτους που υποστηρίξαμε τη συγκεκριμένη πρωτοβουλία το 2013, σε μια χρονιά-ορόσημο, καθώς συνέπεσε με τη συμπλήρωση των 50 χρόνων παρουσίας μας στην ελληνική αγορά. Άλλωστε, η ανάπτυξη της ελληνικής γαστρονομίας σημαίνει και ανάπτυξη της κουλτούρας μπίρας στη χώρα μας, αφού ως γνωστόν, υπάρχει μια μπίρα για κάθε πιάτο.

«Η υλοποίηση του συνόλου του έργου με ορίζοντα τριετίας, χρειάζεται αρωγούς και περαιτέρω ένωση δυνάμεων», συμπληρώνει η Αγγελική Καραγκούνη. «Για το λόγο αυτό, και η καμπάνια ανεύρεσης χορηγών συνεχίζεται με αμείωτη προσπάθεια».

Έγγραφα

Facebook
Twitter
LinkedIn
Logo Center

EΙΣΤΕ ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ ΠΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕΤΕ ΑΛΚΟΟΛ (AΝΩ ΤΩΝ 18);

ΕΙΣΑΓΕΤΕ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΓΕΝΝΗΣΗΣ ΣΑΣ:

ΛΥΠΟΥΜΑΣΤΕ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 18
ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ
Μετάβαση στο περιεχόμενο