ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ

Αθηναϊκή Ζυθοποιία: Νέο, ανοιχτό οικοσύστημα με άξονα την κοινωνική συμπερίληψη

ΑΖ_Seatracs Παραλίες
Αφετηρία η τοποθέτηση θαλάσσιων ραμπών σε παραλίες της Ελλάδας με στόχο την ισότιμη πρόσβαση στη θάλασσα

Αθήνα, 15 Ιουνίου 2023 – Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, με οδηγό τη Βιώσιμη Ανάπτυξη και τους ESG παράγοντες, ενεργοποιεί μια σειρά δράσεων με στόχο τη δημιουργία μιας πλατφόρμας θετικής κουλτούρας σε όλη την αλυσίδα αξίας της, γύρω από την έννοια της κοινωνικής συμπερίληψης. Ως πρώτος πυλώνας ενεργοποίησης επιλέχθηκε η καθημερινότητα των ανθρώπων με αναπηρία και συγκεκριμένα η ισότιμη πρόσβαση στη θάλασσα, ως αυτονόητο ανθρώπινο δικαίωμα.

Ειδικότερα, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία ανέλαβε την εγκατάσταση θαλάσσιων ραμπών (seatracs) στις παραλίες: 1) Φλογητά, του Δήμου Νέας Προποντίδας στη Χαλκιδική, 2) Δημορηγόπουλου, του Δήμου Πατρέων στην Αχαΐα, 3) Λυγαριά, του Δήμου Μαλεβιζίου στην Κρήτη και 4) Σουνίου, του Δήμου Λαυρεωτικής στην Αττική. Οι συγκεκριμένες παραλίες επιλέχθηκαν λόγω της δημοφιλίας τους, καθώς η εκτιμώμενη επισκεψιμότητα τους αναμένεται ιδιαίτερα υψηλή κατά τη θερινή περίοδο, καθώς επίσης και για τη δυνατότητα εύκολης πρόσβασης και στάθμευσης πλησίον των ραμπών. Το seatrac, μια καινοτόμος λύση της ελληνικής εταιρείας ΤΟΒΕΑ, περιλαμβάνει ράμπα-διάδρομο & αποδυτήριο και διευκολύνει την κοινωνικοποίηση όλων των μελών της κοινωνίας, την ποιότητα και την ευεξία στην καθημερινή ζωή, δίνοντας τη δυνατότητα στα άτομα με κινητικά προβλήματα να εισέλθουν στο υδάτινο περιβάλλον αυτόνομα. Ο εξοπλισμός είναι απολύτως φιλικός προς το περιβάλλον, καθώς λειτουργεί με ηλιακή ενέργεια, τοποθετείται στην εκάστοτε παραλία στην αρχή της θερινής περιόδου και απομακρύνεται, στο σύνολό του, στο τέλος της.

Στην ίδια κατεύθυνση, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, επιβεβαιώνοντας ότι πάντα πορεύεται χωρίς αποκλεισμούς και διακρίσεις, υιοθετεί τις αρχές της προσβάσιμης επικοινωνίας σε όλα τα επίπεδα: αφενός ενσωματώνει στα δικά της κανάλια επικοινωνίας (εταιρικός ιστότοπος και σελίδες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης) τεχνολογίες, ώστε κάθε πληροφορία να είναι εύκολα αναγνώσιμη και προσβάσιμη σε όλους και αφετέρου με μια σειρά σημαντικών συνεργασιών στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης προωθεί στο ευρύ κοινό πρακτικές συμπερίληψης και καταπολέμησης ανισοτήτων. Παράλληλα, ανάλογες πρωτοβουλίες, όπως για παράδειγμα προωθητικό υλικό με κώδικα Braille, υιοθετούνται και στην επικοινωνία των μαρκών της εταιρείας.

Ο κ. Γιάννης Γεωργακέλλος, Διευθυντής Επικοινωνίας και Εταιρικών Σχέσεων της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας δήλωσε σχετικά: «Στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία αναγνωρίζουμε την έλλειψη της κοινωνικής συμπερίληψης ως μια από τις βασικές προκλήσεις της σημερινής εποχής. Για εμάς είναι σαφές πως μια τέτοια έννοια δεν αποφασίζεται, ούτε εφαρμόζεται σε μια μέρα με ένα μαγικό ραβδί, αλλά αντίθετα πραγματώνεται σταδιακά με αρκετή δουλειά, σε πολλούς και διαφορετικούς τομείς. Είμαστε χαρούμενοι που ξεκινάμε αυτό το ταξίδι με δράσεις απολύτως συμβατές, καταρχάς με την εσωτερική μας κουλτούρα και κατά δεύτερον με τη δραστηριότητά μας ως εταιρεία και ό,τι πρεσβεύουμε τα 60 χρόνια παρουσίας μας στην Ελλάδα. Πάντα λέμε πως ό,τι κάνουμε στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία το κάνουμε μΑΖί. Ήρθε λοιπόν η ώρα να φέρουμε τη χαρά του να είμαστε πραγματικά μαζί και σε περισσότερους συμπολίτες μας».

 Σχετικά με την Αθηναϊκή Ζυθοποιία:

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία Α.Ε. είναι η μεγαλύτερη εταιρεία παραγωγής και εμπορίας μπίρας στην Ελλάδα, με ενεργή παρουσία στη χώρα για περισσότερα από 55 χρόνια. Ιδρύθηκε το 1963 από μια ομάδα Ελλήνων επιχειρηματιών και σήμερα αποτελεί μέλος του Ομίλου HEINEKEN N.V. Παράγει στην Ελλάδα τις μπίρες Αμστελ, ‘Αμστελ Dark, Άμστελ Radler, Άμστελ Free, Άμστελ Free Lemon, ‘Αμστελ KARGO IPA, Heineken, ΑΛΦΑ, ΑΛΦΑ Strong, AΛΦΑ Weiss, ΑΛΦΑ Χωρίς, Fischer, ΜΑΜΟΣ (με παραχώρηση άδειας χρήσης σήματος από την οικογένεια Μάμου), ΝΥΜΦΗ και Buckler από 100% ελληνικό κριθάρι, όπως και τις δύο μάρκες μηλίτη ΜΗΛΟΚΛΕΦΤΗ και Strongbow στο εργοστάσιό της στην Πάτρα, με ελληνικές πρώτες ύλες. Παράλληλα, στο χαρτοφυλάκιό της ανήκει και το φυσικό μεταλλικό νερό ΙΟΛΗ, ενώ εισάγει γνωστές μάρκες μπίρας μεταξύ των οποίων οι: Sol, Mc Farland, Erdinger, Murphy’s, Duvel, Lagunitas. Από την 1η Απριλίου 2021, ανέλαβε και ως επίσημος διανομέας των προϊόντων της Bacardi για την Ελλάδα. Διαθέτει 3 μονάδες σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα και 2 ιδιόκτητα βυνοποιεία σε Θεσσαλονίκη και Πάτρα καθώς και μια μονάδα εμφιάλωσης του Φυσικού Μεταλλικού Νερού ΙΟΛΗ στη Λαμία. 

Από το 2008 πραγματοποιεί το πρώτο και μεγαλύτερο Πρόγραμμα Συμβολαιακής Καλλιέργειας Κριθαριού μέσω του οποίου προμηθεύεται ελληνικό κριθάρι για την κάλυψη του 100% των αναγκών για την παραγωγή των προϊόντων της. Οι ελληνικές πρώτες ύλες σε συνδυασμό, με τα σύγχρονα ζυθοποιεία και τα 2 ιδιόκτητα βυνοποιεία, δημιουργούν μια πλήρως καθετοποιημένη ελληνική διαδρομή για τα προϊόντα της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας.

Με τη βοήθεια ενός εκτεταμένου δικτύου διανομής και πώλησης παράγει και διανέμει τα προϊόντα της σε 19 χώρες και στις 5 ηπείρους.

Παράλληλα με την επιχειρηματική της ανάπτυξη, η εταιρεία έχει επενδύσει στον εκσυγχρονισμό της παραγωγικής διαδικασίας, στην υιοθέτηση μιας ολοκληρωμένης περιβαλλοντικής πολιτικής, τη διαμόρφωση ενός ασφαλούς και δίκαιου εργασιακού περιβάλλοντος, την ενημέρωση των καταναλωτών για την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ και την κοινωνική προσφορά, πάντα με την έμπρακτη συμβολή των εργαζομένων της, με διαφάνεια και λογοδοσία. 

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία διαθέτει από την TÜV AUSTRIA HELLAS ISO 9001:2015 για την ποιότητα των προϊόντων, FSSC 22000: Version 5.1 για την ασφάλεια των προϊόντων, ISO 14001:2015 για την προστασία του περιβάλλοντος και ISO 45000 για την ασφάλεια και υγεία του προσωπικού.

Επίσης, η εταιρεία διακρίθηκε το 2022 με το Gold Award του Εθνικού Δείκτη Εταιρικής Ευθύνης (CR Index) ενώ έχει κατακτήσει και πολυάριθμες βραβεύσεις για την υπεύθυνη επιχειρηματικότητα που έχει επιδείξει, τη σταθερή επίδοσή της στη βιώσιμη ανάπτυξη και τη μέριμνα για την κοινωνία και το περιβάλλον. Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία έχει βραβευτεί επανειλημμένα για το εργασιακό της περιβάλλον, ενώ το 2020 υπέγραψε τη Χάρτα Διαφορετικότητας, πιστή στη φιλοσοφία της για ίσες ευκαιρίες και δυνατότητες εξέλιξης στον εργασιακό τομέα.

 

Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλώ επικοινωνήστε με:

 Για την Αθηναϊκή Ζυθοποιία: 

Δημήτριος Κυριαζής, Corporate Communications & Public Affairs Manager,

E-mail: dimitrios.kyriazis@heineken.com, 210 5384911

Για την MSCOMM:

Βασιλική Μουλαβασίλη, Account Manager

E-mail: moulavasili@mscommgroup.com, 6942822802 / 2107236217

1. SEATRAC_Παραλία Σουνίου
2. SEATRAC_Παραλία Δημορηγόπουλου
4. SEATRAC_Παραλία Φλογητά
3. SEATRAC_Παραλία Λυγαριά

Έγγραφα

Facebook
Twitter
LinkedIn
Logo Center

EΙΣΤΕ ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ ΠΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕΤΕ ΑΛΚΟΟΛ (AΝΩ ΤΩΝ 18);

ΕΙΣΑΓΕΤΕ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΓΕΝΝΗΣΗΣ ΣΑΣ:

ΛΥΠΟΥΜΑΣΤΕ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 18
ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ
Μετάβαση στο περιεχόμενο