ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ

Ενώνουμε τις δυνάμεις μας με τη ΜΚΟ «ΝΗΦΑΛΙΟΙ – στην υγεία μας»

Από το 2008, συνεργαζόμαστε με τη Μη Κυβερνητική Οργάνωση «ΝΗΦΑΛΙΟΙ – στην υγειά μας», υποστηρίζοντας τις δράσεις της με την υπογραφή της Heineken. Η συγκεκριμένη οργάνωση ασχολείται αποκλειστικά με την εκπαίδευση σε θέματα κατανάλωσης αλκοόλ

Οι κοινές μας δράσεις ξεκίνησαν με τη χορηγική υποστήριξη της Heineken στο πρόγραμμα της Οργάνωσης με τίτλο «Νηφάλιος Οδηγός». Η Heineken είναι ο αποκλειστικός χορηγός του προγράμματος που απευθύνεται κυρίως στους νέους. Στόχος της εκστρατείας «Νηφάλιος Οδηγός» είναι να καλλιεργηθεί η συνήθεια της επιλογής ενός ατόμου κάθε φορά από την παρέα, ο οποίος θα αναλάβει την ασφαλή επιστροφή της.

Με κεντρικό σύνθημα «Ένας μόνο από την παρέα, κάθε φορά, να μην πιει!», ο «Νηφάλιος Οδηγός» συμμετέχει στη διασκέδαση με την παρέα του, χωρίς όμως να καταναλώνει αλκοόλ, καθώς εκείνος θα πρέπει να παραμείνει νηφάλιος και να οδηγήσει.

Το πρόγραμμα της εκστρατείας περιλαμβάνει ακόμα ομιλίες και δράσεις σε πανεπιστήμια και τοπικές κοινότητες, με την οργάνωση επιμορφωτικών κύκλων και ομιλιών για τον αλκοολισμό.
Τη διετία 2010-2011, πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από 68 εκδηλώσεις και συμμετοχές σε ημερίδες, εκθέσεις κτλ., όπου υπολογίζεται ότι συμμετείχαν συνολικά περισσότεροι από 23.000 πολίτες. Επίσης, υπήρξαν πολυάριθμες παρουσιάσεις του προγράμματος, με αρθρογραφία σε έντυπα ΜΜΕ και συνεντεύξεις σε τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές εκπομπές.

Επιπλέον, θέλοντας να συμβάλλουμε από την πλευρά μας στην αναβάθμιση των δυνατοτήτων της Οργάνωσης, εστιάσαμε σε ενέργειες οι οποίες απαντούν σε πραγματικές ανάγκες που αποτυπώθηκαν μέσα από την επαφή που έχουμε με τα μέλη της.

Χαρακτηριστικά παραδείγματα, η ανάγκη για αποτελεσματικότερη επικοινωνία μέσα από τη χρήση του διαδικτύου και των νέων μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η ανάγκη για μεγαλύτερη προβολή των πρωτοβουλιών της οργάνωσης, η ανάγκη
για ακόμα στενότερη επαφή με κοινά- στόχος όπως οι φοιτητές κ.ά.

Οι παραπάνω προσδοκίες εντάχθηκαν στο ετήσιο πλάνο ενεργειών και οδήγησαν στην ανάληψη συγκεκριμένων δράσεων, οι οποίες εμπλούτισαν το σταθερό κορμό των προγραμμάτων μας.

Ανασχεδιασμός της επίσημης ιστοσελίδας της Οργάνωσης:

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία διαθέτοντας εξειδικευμένους συνεργάτες της, πρόσφερε στους «Νηφάλιους» τη δυνατότητα να ανανεώσουν το περιεχόμενο και το δημιουργικό σχεδιασμό της ιστοσελίδας τους, κάνοντάς τη πιο λειτουργική, πιο ελκυστική και πιο αποτελεσματική. Η διαδικασία, η οποία ξεκίνησε το 2013 και ολοκληρώθηκε το 2014, συμπεριελάμβανε και εκπαίδευση μελών της οργάνωσης στη διαχείριση της ιστοσελίδας

Ενημερωτικά video για τον αλκοολισμό και την αυτοεκτίμηση:

Η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ έχει επιπτώσεις στην εικόνα που έχει κανείς για τον εαυτό του.

Από τι εξαρτάται η επίδραση του αλκοόλ στον οργανισμό μας; Ποιο είναι το όριο κατανάλωσης; Πώς να απολαμβάνουμε το ποτό μας υπεύθυνα; Γνωρίζουμε τους μύθους και τις αλήθειες για την κατανάλωση αλκοόλ; Σε ερωτήματα όπως αυτά και πολλά ακόμα που διαμορφώνουν την υπεύθυνη στάση που αναπτύσσει κανείς απέναντι στο αλκοόλ, έδωσαν απάντηση μέλη των «Νηφαλίων» μέσα από μια σειρά ενημερωτικών video που βρίσκονται διαθέσιμα στη διαδικτυακή πύλη Self Esteem Center, της οποίας χορηγός είναι η Αθηναϊκή Ζυθοποιία και η μπίρα Heineken.

To Self Esteem Center προσφέρει δωρεάν ενημέρωση, συμβουλές και στήριξη, για όλα τα θέματα που αφορούν την υγεία και την αυτοεκτίμηση, ανάμεσα στα οποία και η υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ

Ομιλίες στα πανεπιστήμια:

Η προώθηση του μηνύματος της υπεύθυνης κατανάλωσης στους φοιτητές είναι κοινή προτεραιότητα που μοιραζόμαστε με τους «Νηφάλιους». Με στόχο η φωνή μας να δυναμώσει όσο το δυνατόν περισσότερο, το 2013 σχεδιάσαμε ένα πρόγραμμα ολοήμερων σεμιναρίων life coaching με θέμα τη σημασία του να προχωρά κανείς σε σωστές επιλογές στη ζωή του, ειδικά για φοιτητές.

Στο πλαίσιο του σεμιναρίου, η πρόεδρος των «Νηφαλίων», κα Σιμώνη Ξανθογιώργου, μίλησε για τη δική της προσωπική εμπειρία στο θέμα του αλκοολισμού και μετέφερε το μήνυμα ότι οι σωστές επιλογές μπορούν να οδηγήσουν σε λύσεις. Η υλοποίηση του προγράμματος ξεκίνησε το 2014 σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πειραιά

Έγγραφα

Facebook
Twitter
LinkedIn
Logo Center

EΙΣΤΕ ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ ΠΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕΤΕ ΑΛΚΟΟΛ (AΝΩ ΤΩΝ 18);

ΕΙΣΑΓΕΤΕ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΓΕΝΝΗΣΗΣ ΣΑΣ:

ΛΥΠΟΥΜΑΣΤΕ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 18
ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ
Μετάβαση στο περιεχόμενο