ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ

H Heineken αναζητά 5 νέα startups στον αγρο-διατροφικό και τουριστικό τομέα με την πλατφόρμα Growth Makers

Έχεις μια ιδέα ή μια υπάρχουσα startup που θα κάνει τη διαφορά στον αγρο-διατροφικό ή τον τουριστικό τομέα; Τότε η νέα πρωτοβουλία της
Heineken Growth Makers, σίγουρα σε ενδιαφέρει! 

Growthmakers (1)H νέα πλατφόρμα, την οποία παρουσίασε και επίσημα ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας μας
κ. Ζωούλλης Μηνά, σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 13 Ιουνίου στο Orange Grove, περιλαμβάνει δυο πυλώνες: τις βραδιές συζήτησης, δικτύωσης και ανταλλαγής γνώσης που απευθύνονται στην ευρύτερη επιχειρηματική και δημιουργική κοινότητα και θα διοργανώνονται σε τακτικά διαστήματα, αλλά και έναν διαγωνισμό που θα ανακαλύψει, θα αναδείξει και θα επιβραβεύσει 5 νέα startups στον αγρο-διατροφικό και τον τουριστικό τομέα.

H ανοιχτή πρόσκληση για τον Διαγωνισμό ισχύει
μέχρι τις 20 Ιουλίου, ενώ οι υποψήφιες start ups θα κριθούν από μία επιτροπή με εκπροσώπους της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, της αγοράς αλλά και της Πανεπιστημιακής Κοινότητας. Όσες επιλεγούν θα φιλοξενηθούν στο Orange Grove για έξι μήνες, θα επωφεληθούν από ολοκληρωμένο πρόγραμμα επιχειρηματικής υποστήριξης και θα λάβουν, συνολικά 10.000 ευρώ ως χρηματικό βραβείο. Δηλώσεις συμμετοχής εδώ.

Growthmakers (2)Μιλώντας στο 1ο Growth Makers Night, ο κ. Μηνά τόνισε τη δέσμευση της 
Heineken να συνεισφέρει στην επανεκκίνηση της ελληνικής οικονομίας μέσω των νέων και της καινοτομίας, ενώ παράλληλα παρουσίασε συνοπτικά το πρόγραμμα Συμβολαιακής Καλλιέργειας που υλοποίει η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, στο οποίο έχουν ενταχθεί 2.000 Έλληνες παραγωγοί σε 23 νομούς, με αποτέλεσμα το 100% της μπίρας που παράγει να είναι από ελληνικό κριθάρι.

Στη συνέχεια της εκδήλωσης διεξήχθη μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα συζήτηση πάνελ με θέμα:
«Ελληνική αγροτική παραγωγή: Δημιουργώντας προστιθέμενη αξία για τη χώρα». Συμμετέχοντες ήταν η κυρία Βάσω Παπαδημητρίου, Γενικής Διευθύντριας του Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων και Ποτών (ΣΕΒΤ), ο κος Άρης Κεφαλογιάννης, Ιδρυτής & Διευθύνων Σύμβουλος της ΓΑΙΑ, ο κ. Θωμάς Δούζης, Συνιδρυτής της ERGON και της κυρίας Carla Tanas, Συν-ιδρύτριας του Future Agro Challenge (FAC), της διεθνούς πλατφόρμας για καινοτόμους επιχειρηματίες του αγρο-διατροφικού τομέα. Το συντονισμό της συζήτησης πραγματοποίησε ο δημοσιογράφος Κώστας Φιλιππίδης της εφημερίδας Καθημερινή.

Growthmakers (3)Την κουβέντα μονοπώλησαν οι δυσκολίες και οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει κάποιος όταν θέλει να δημιουργήσει μία start-up, το πώς η
ελληνική μεσογειακή διατροφή παραμένει ένα από τα μεγαλύτερα αναξιοποίητα κεφάλαια για τη χώρα μας, καθώς και το γεγονός ότι υπάρχει όντως αυτή τη στιγμή μία τάση που ευνοεί τα ελληνικά προϊόντα. Όλοι οι ομιλητές ωστόσο κατέληξαν στο ίδιο συμπέρασμα, ότι δηλαδή η επιβίωση για τις μικρομεσαίες ελληνικές επιχειρήσεις του αγρο-διατροφικού τομέα θα έρθει μόνο μέσα από τη συνεργασία.

«Δεν είναι εύκολος ο δρόμος του εξωτερικού. Χρειάζεται πολύ υπομονή και προσπάθεια», τόνισε ο κ.
Άρης Κεφαλογιάννης, δηλώνοντας εξ αρχής ότι η ΓΑΙΑ ήταν ήδη μία start-up από την αρχή της δημιουργίας της το 1995. Η συμβουλή του ίδιου προς όλους τους Έλληνες παραγωγούς και επιχειρηματίες ήταν ξεκάθαρη: «Να ξεχάσουμε το κράτος και να αρχίσουμε να συνεργαζόμαστε». Αναφερόμενος στις ακριβές συσκευασίες ελληνικών προϊόντων τόνισε ότι «δεν μπορεί η συσκευασία να έχει μεγαλύτερη αξία από το περιεχόμενο».

Στο ζήτημα του branding αναφέρθηκε και ο
Θωμάς Δούζης, υπογραμμίζοντας τη σημασία του «middle-shelf branding», περισσότερο προσιτών ελληνικών προϊόντων δηλαδή που θα μπουν στα ράφια των σούπερ μάρκετ του εξωτερικού. Παράλληλα, αναφέρθηκε στη προσπάθεια της εταιρίας να αξιοποιήσει το όνομα του μεσογειακού φαγητού στο σύνολό του, κάνοντας σταδιακά γνωστά στις διεθνείς αγορές την ελληνική γαστρονομία.

Growthmakers (4)«Που θα γίνει η επόμενη μεγάλη οικονομική άνθηση»; Αυτό είναι τι ερώτημα που πρέπει να θέτουν όλοι, τόνισε με τη σειρά της η
Carla Tanas, η οποία αναφέρθηκε στην αγρο-διατροφική επανάσταση, η οποία έχει ήδη ξεκινήσει, τονίζοντας ότι συνιστά ιδανική ευκαιρία για την Ελλάδα να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο σε παγκόσμιο επίπεδο, δεδομένης της ξεχωριστής γεωγραφικής της θέσης. Παράλληλα, τόνισε ότι «στοιχείο κλειδί είναι η δημιουργία ισχυρών συνεργειών», προτρέποντας τους Έλληνες επιχειρηματίες να παρακάμψουν τους μεσάζοντες και να εμπιστευθούν απευθείας τους αγρότες.

Μάθετε περισσότερα για την πρωτοβουλία Heineken Growth Makers 
εδώ.

Έγγραφα

Facebook
Twitter
LinkedIn
Logo Center

EΙΣΤΕ ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ ΠΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕΤΕ ΑΛΚΟΟΛ (AΝΩ ΤΩΝ 18);

ΕΙΣΑΓΕΤΕ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΓΕΝΝΗΣΗΣ ΣΑΣ:

ΛΥΠΟΥΜΑΣΤΕ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 18
ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ
Μετάβαση στο περιεχόμενο