Ο Χρήστος Παναγιώτου είναι ένας νέος graphic designer o οποίος συμμετείχε και διακρίθηκε στο Heineken TALENT LAB. Το πρόγραμμα TALENT LAB της HEINEKEN δημιουργήθηκε με σκοπό να δώσει την ευκαιρία σε νέους δημιουργικούς από χώρες που δεν έχουν κατακτήσει ακόμα Χρυσό Λιοντάρι στο Φεστιβάλ των Καννών, να ζήσουν το όνειρό τους και να δημιουργήσουν μια ενέργεια για τη Heineken που θα διεκδικήσει με τη σειρά της ένα βραβείο στο Cannes Lions Festival 2016!
Ο Χρήστος ήταν ανάμεσα στους συμμετέχοντες από την Ελλάδα που κέρδισαν ένα ταξίδι στο Amsterdam και έζησαν την εμπειρία της ένταξής τους στη δημιουργική ομάδα της Heineken, η οποία δούλεψε για τη νέα καμπάνια του brand για την Υπεύθυνη Κατανάλωση.
Πρόσφατα δημοσίευσε στον προσωπικό του λογαριασμό στο LinkedIn το παρακάτω κείμενο, περιγράφοντας την εμπειρία του:
«Μετά το τέλος μίας σειράς προκριματικών διαδικασιών και αφού η δουλειά που καταθέσαμε στο διαγωνισμό, κρίθηκε από δημιουργικούς επαγγελματίες, τόσο σε εθνικό όσο και διεθνές επίπεδο, μας επέλεξαν με τον Αντώνη Μαργαρώνη να είμαστε οι δύο Έλληνες που θα εκπροσωπούσαμε τη χώρα μας στην Ολλανδία, συμμετέχοντας στην ομάδα του Heineken TALENT LAB.
Μετά από την διάκριση αυτή, ο Αντώνης και εγώ, ταξιδέψαμε στο Amsterdam για μία εβδομάδα. Εκεί, από τις 14 έως τις 18 Σεπτεμβρίου, ανταλλάξαμε ιδέες, δημιουργήσαμε και συνεργαστήκαμε με ακόμα 8 νέους από 4 χώρες, για τη νέα καμπάνια της Heinekenσχετικά με την Υπεύθυνη Κατανάλωση Αλκοόλ.
Το ταξίδι όμως δεν σταματά εδώ. Τα βραβεία Cannes Lions, η υψηλότερη διάκριση στον κόσμο της διαφήμισης, είναι ο στόχος της δημιουργικής ομάδας νέων ανθρώπων που η Heineken εμπιστεύτηκε.
Το πρόγραμμα TALENTLAB είναι μια πρωτοβουλία της HEINEKEN που προσκάλεσε πάνω από 10 ανερχόμενα δημιουργικά ταλέντα, από 5 χώρες σε ολόκληρο τον κόσμο, σε μια δημιουργική πρόκληση, δίνοντάς τους την ευκαιρία να σχεδιάσουν και να αναπτύξουν μια συνολική ενέργεια για τη Heineken.
Το πρόγραμμα TALENT LAB δημιουργήθηκε με αφορμή το βραβείο Creative Marketer of the Year 2015 που απέσπασε η εταιρία στα Cannes Lions Festival of Creativity. H HEINEKEN εκτιμά τη δημιουργικότητα ως βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Για το λόγο αυτό θα συνεχίσει να βοηθά στην αύξηση του επιπέδου δημιουργικότητας σε όλο τον κόσμο.
Ο σκοπός του TALENT LAB ήταν να προσλάβει δημιουργικά ταλέντα από τη Βουλγαρία, την Ελλάδα, τη Νιγηρία, τη Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό και το Βιετνάμ για να βοηθήσουν τη HEINEKEN στη δημιουργία μιας νέας δράσης για την προώθηση της Υπεύθυνης Κατανάλωσης που αποτελεί ένα από τα βασικά σημεία της στρατηγικής της».
Δείτε Heineken Talent Lab μερικά από τα στιγμιότυπα του ταξιδιού των δύο νικητών στο Amsterdam.