Γνωριμία με νέα προϊόντα για την ελληνική αγορά, γευστικές προτάσεις χωρίς ή με χαμηλή περιεκτικότητα αλκοόλ, premium brands, μηλίτες, αλλά και παρουσίαση του μεγαλύτερου προγράμματος συμβολαιακής καλλιέργειας κριθαριού στην Ελλάδα ήταν τα βασικά συστατικά της εμπειρίας που έζησαν οι χιλιάδες επισκέπτες στο περίπτερο της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας στη φετινή HO.RE.CA.
Η μεγαλύτερη ζυθοποιία στην Ελλάδα σύστησε στο ελληνικό κοινό την αντισυμβατική Lagunitas, την craft IPA από την Καλιφόρνια που παρασκευάζεται με καραμελωμένη βύνη κριθαριού και τρεις μοναδικούς λυκίσκους, αλλά και την Brand, μία αυθεντική Pilsener που ξεχωρίζει για τη μεστή γεύση της χάρη στον απολαυστικό συνδυασμό των αρωματικών λυκίσκων. Το «παρών» έδωσε και η Amstel KARGO IPA, η αρωματική Session IPA πρόταση της Άμστελ που πρωτοκυκλοφόρησε πέρσι, με τη θολή όψη, το πλούσιο και γεμάτο σώμα και τη γοητευτική πικράδα στην επίγευση.