Η Amstel Radler, η νέα μπίρα με χυμό λεμόνι της
Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, απέσπασε το βραβείο καλύτερου λανσαρίσματος για το
2013, από το περιοδικό Sales Marketing & Business Review. Η βράβευση
πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια του 13ου Συνεδρίου Πωλήσεων με τίτλο
«Sales Reloaded», όπου παρουσιάστηκαν τα πιο επιτυχημένα λανσαρίσματα της
αγοράς (κατηγορίες τροφίμων, ποτών, καλλυντικών κ.ά.) για το 2013. Η επιλογή
και ανάδειξη των καλύτερων λανσαρισμάτων πραγματοποιήθηκε από το
περιοδικό S.M.&Β.R. σε συνεργασία με μια επιτροπή αποτελούμενη από
καταξιωμένα στελέχη της αγοράς, εκπροσώπους της έρευνας των S/M και της
επικοινωνίας.