ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ

Υπευθυνότητα

0
επιλογές προϊόντων χωρίς αλκοόλ
0
ώρες εκπαίδευσης ανά εργαζόμενο
0
περιστατικά παραβίασης ανθρώπινων δικαιωμάτων
0
περιστατικά μη συμμόρφωσης με νόμους και κανονισμούς

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, έχει καλλιεργήσει, εδώ και χρόνια, µία ισχυρή κουλτούρα υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ, αφενός μέσα από την δημιουργία και καθιέρωση στην ελληνική αγορά της κατηγορίας μπίρας χωρίς αλκοόλ, με ένα διευρυμένο χαρτοφυλάκιο 5 μαρκών, και αφετέρου με μια σειρά δράσεων ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του καταναλωτικού κοινού που πραγματοποιεί τακτικά.

Παραμένοντας πιστή στη στρατηγική της δέσμευση για την προώθηση της υπεύθυνης διάθεσης αλκοόλ στην Ελλάδα, δημιουργήσαμε το 2022 σε συνεργασία με την Ένωση Bartenders Ελλάδος και την Μη Κυβερνητική Οργάνωση «Νηφάλιοι-στην υγειά μας», την εφαρμογή «ΣΕΡΒΙΡΩ ΥΠΕΥΘΥΝΑ», με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των επαγγελματιών της εστίασης για τη σημασία και την αξία της υπεύθυνης διάθεσης αλκοόλ. Μέσα από τη συγκεκριμένη  εφαρμογή για έξυπνα κινητά, παρέχονται έγκυρες πληροφορίες και στοιχεία για το αλκοόλ, καθώς και συμβουλές για ενδεδειγμένους τρόπους πρόληψης και αντιμετώπισης δυσάρεστων καταστάσεων που σχετίζονται με την υπερκατανάλωση αλκοόλ, υποστηρίζοντας με αυτόν τον τρόπο τη διαμόρφωση μιας κουλτούρας υπευθυνότητας.

responsible consumption
podcast

Το έτος 2023, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία σε συνεργασία με τη ΜΚΟ «Νηφάλιοι-Στην Υγεία Μας» δημιούργησε μια σειρά από podcast με τίτλο «Συνομιλούμε Υπεύθυνα» αφιερωμένα στην υπεύθυνη κατανάλωση και διάθεση αλκοόλ. Στόχος της δράσης είναι η διερεύνηση θεμάτων που αφορούν την κατανάλωση αλκοόλ και τις προεκτάσεις της στην υγεία, στην κοινωνική ζωή και στον πολιτισμό με κύριο σημείο αναφοράς την πολιτική της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας «Δεν πίνουμε όταν οδηγούμε». 

kainotomia 4

Επιπλέον, η εταιρεία διοργανώνει κατά καιρούς ποικίλες δράσεις σε συνεργασία με φορείς και οργανισμούς παραμένοντας πιστή στη δέσμευσή της να ενημερώνει σωστά το καταναλωτικό κοινό για τη σημασία και την αξία της υπεύθυνης κατανάλωσης.

Σε αυτό το πλαίσιο η Heineken επενδύει κάθε χρόνο το 10% του διαφημιστικού της  budget σε καμπάνιες επικοινωνίας που προβάλουν την υπεύθυνη κατανάλωση.

Logo Center

EΙΣΤΕ ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ ΠΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕΤΕ ΑΛΚΟΟΛ (AΝΩ ΤΩΝ 18);

ΕΙΣΑΓΕΤΕ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΓΕΝΝΗΣΗΣ ΣΑΣ:

ΛΥΠΟΥΜΑΣΤΕ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 18
ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ
Μετάβαση στο περιεχόμενο