Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, έχει καλλιεργήσει, εδώ και χρόνια, µία ισχυρή κουλτούρα υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ και ορθής οδηγικής συμπεριφοράς, μέσα από σειρά δράσεων ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του καταναλωτικού κοινού που πραγματοποιεί τακτικά, αλλά και σχετικών καμπανιών προϊόντων της, όπως αυτή της Heineken «Όταν οδηγώ, δεν πίνω», στο πλαίσιο του συνολικού της προγράμματος της για βιώσιμη ανάπτυξη και εταιρική υπευθυνότητα.
Τον Δεκέμβριο του 2020, η εταιρεία πραγματοποίησε διαδικτυακό σεμινάριο με θέμα την «Υπεύθυνη Διάθεση και Κατανάλωση Αλκοόλ», σε συνεργασία με την Ένωση Bartenders Ελλάδος και με την υποστήριξη της μη κυβερνητικής οργάνωσης «Νηφάλιοι-Στην Υγειά μας», το οποίο παρακολούθησαν bartenders από όλη την Ελλάδα.
Συνολικά, περισσότεροι από 70 εργαζόμενοι σε καταστήματα εστίασης ενημερώθηκαν από πιστοποιημένους εκπαιδευτές για θέματα που αφορούν στο αλκοόλ αλλά και για το ρόλο που επιτελούν οι επαγγελματίες του χώρου τους στην ορθή διάθεσή του ως, αναμφίβολα, ένας από τους σημαντικότερους κρίκους στην αλυσίδα πώλησης του αλκοόλ στον τελικό καταναλωτή. Στόχος του σεμιναρίου ήταν να ενισχύσει την κοινή προσπάθεια ενσωμάτωσης της κοινωνικής ευθύνης στην κουλτούρα των Bartenders κατά την πώληση αλκοόλ.

Η εταιρεία διοργανώνει κατά καιρούς ποικίλες δράσεις σε συνεργασία με φορείς και οργανισμούς παραμένοντας πιστή στη δέσμευσή της να ενημερώνει σωστά το καταναλωτικό κοινό για τη σημασία και την αξία της υπεύθυνης κατανάλωσης.
Πέραν των νομικών και κανονιστικών απαιτήσεων, αυτοδεσμευόμαστε και σε περαιτέρω δράσεις αναφορικά με την ενημέρωση των καταναλωτών και την επικοινωνία των προϊόντων μας.
Ταυτόχρονα, ως Αθηναϊκή Ζυθοποιία επενδύουμε συνεχώς στην ανάπτυξη προϊόντων χωρίς αλκοόλ, τα οποία κερδίζουν ολοένα και περισσότερο την προτίμηση των καταναλωτών. Ήδη η εταιρία μας διαθέτει ένα διευρυμένο χαρτοφυλάκιο, προσφέροντας γευστικές επιλογές στους καταναλωτές που δεν επιθυμούν ή χρειάζεται να αποφύγουν την κατανάλωση αλκοόλ.